Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Author Topic: Ervaringen hifi-winkels  (Read 866 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Jan

• Senior Stereoforum Member
  • I Love the Stereoforum!
Ervaringen hifi-winkels
« on: August 01, 2020, 20:17:27 pm »
Met welke hifi- winkels heb jij goede ervaringen?
Afgelopen jaren heb ik mijn audio gekocht bij Audioexpert te Den Bosch en H&C hifi te Venray. Met beide winkels heb ik zeer goede ervaringen. Als iets niet goed ging, werd ik door de winkeliers goed geholpen. Ze zorgen dat het opgelost wordt.
Rega Brio, Rega Apollo CDP
Pro-Ject Perspective + Sumiko Olympia MM-element
Fyne Audio F501 + IsoAcoustics Gaia III
Atlas Equator bekabeling
AKG K702

Offline Hannibal

• Stereoforum Member
  • **
  • There is no substitute for listening
Re: Ervaringen hifi-winkels
« Reply #1 on: August 06, 2020, 16:28:41 pm »
Iman Dane in Roosendaal.

Communicatief niet de makkelijkste misschien, maar regelt de moeilijkste dingen. Zo lang in het vak, weet veel ingangen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
AUDIO: Woonkamer: Rega Cursa/Exon/Planet (3de gen)/DAC-R/P2 (upgraded), Totem Hawks, Sonos Connect, Raumfeld connect 2. Eetkamer&Slaapkamer Sonos AMP+Wharfedales. Kinderkamer&badkamer Sonos Play:one. (Offline Rega Mira1&3+Planet+Radio1. MF V-DAC+PSU 1st gen. Sonos connect)

Offline Nb

• Stereoforum Hero Member
Re: Ervaringen hifi-winkels
« Reply #2 on: May 29, 2021, 17:21:49 pm »
Even dit topic opfrissen.
Mijn laatste ervaring met het uitproberen  zonder gedoe + goede service was bij Stassen HiFi. (eind febr 2021)
Eigenlijk zat ik al iets over de datum qua uitproberen/ terugsturen.
Maar dat kon gewoon relaxed, zonder drama. De Audiolab ging terug en de Marantz PM 6007, kwam. (en bleef)
Fijne communicatie en de menselijke maat.
Nog geld terug ook. 8)
Huiskamer: Marantz PM6007, Q Acoustics 3050,
Philips CD 931, Pioneer DVLX50 sacd/dvd, Pioneer PD-5700, Quantis digitale radio tuner. BLS B11 Bluetooth.
Sennheiser HD 700. Sennheiser IE 800.
-----
Slaapvertrek: Marantz PM 6004. Infinity Alpha 10, Philips cd 931, albrecht dab+ radio.