Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Author Topic: Tutti klassieke sampler  (Read 2704 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Frank2

• Stereoforum Hero Member
  • Always trying to get the music better sounding
Tutti klassieke sampler
« on: February 18, 2015, 07:47:04 am »
Dit is een bijzondere cd die ik erg graag draai. Het zijn alle klassieke meesterwerken erg goed opgenomen en ook een referentie cd voor als je naar nieuwe speakers luistert.
Het is voor mij de best opgenomen klassieke cd die ik in mijn bezit heb.
Een set die muziek maakt waardoor ik met volle teugen kan genieten.

Cassiopeia ls, plinius103, tsakiridis alexander, metrum quad, Moon mind, cassiopeia moonbase2

Offline Art_For_The_Ear

• Stereoforum Member
  • **
  • Audio Geräte nür aus Bayern!
Re: Tutti klassieke sampler
« Reply #1 on: February 28, 2015, 19:35:49 pm »
Is ook een hele goede sampler. Maar ja Reference recording he ;). Zegt genoeg.

Een andere aanrader is van Reference Recording: Mephisto & Co. Dit vind ik een pareltje en soundstage blad schreef een keer wanneer iemand zwak hart heeft, be carefull  :)

Offline Cornelis1921

• Ik luister liever naar muziek...
« Reply #2 on: March 13, 2015, 06:46:53 am »
Sommige van mijn favoriete klassieke muziek uitvoeringen dateren uit het MONO-tijdperk en zijn akoestisch opgenomen bovendien. SACD had voor mij ook geen echte meerwaarde; ik ben weer terug bij Red Book en dat bevalt mij prima. Goedkoper in de aanschaf van hard- en software.
CD6006 * SA8003 * PM8005 * TU1500AE * Harbeth HL-P3ES-2 (2X) * Epos stands * DT880 Premium 250Ω ♪) HD600 * Headbox S * ...and lots of software (CD's of course) :music2:

Offline Cornelis1921

• Ik luister liever naar muziek...
« Reply #3 on: March 17, 2015, 07:30:59 am »
Klassiek is goed voor het hoofd, de rest is goed voor het hart... :angel:
CD6006 * SA8003 * PM8005 * TU1500AE * Harbeth HL-P3ES-2 (2X) * Epos stands * DT880 Premium 250Ω ♪) HD600 * Headbox S * ...and lots of software (CD's of course) :music2: