Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Author Topic: Op welke andere audio fora ben je nog meer actief of lees je mee?  (Read 9394 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Maikel

• Stereoforum Hero Member
  • Musica Musica Musica
    • Maikel's stereo set
Re: Op welke andere audio fora ben je nog meer actief of lees je mee?
« Reply #30 on: March 06, 2018, 16:56:12 pm »
Dat het kan wil niet zeggen dat het moet.

Maar ik ben wel de mening aangedaan dat het allemaal bij jezelf begint. Waarom zou ik me storen aan, en dan vervolgens zeggen: Het komt door jou dat ik me stoor en dus wegblijf ? Nogmaals dit is zeker afhankelijk van de relatie met die persoon. En tuurlijk houd je rekening met elkaar. Ik zeg zeker niet alles wat ik denk omdat dat dat weinig constructief zou zijn.

Op de verschillende fora haal ik verschillende dingen. Al veel mensen leren kennen (irl) en er zelfs vriendschappen aan over gehouden. Vind ik wel bijzonder....over een paar weken weer een bijeenkomst bij mij thuis. Vorig jaar een BBQ hier gehouden (bijna 30 man aanwezig). Dat zijn voor mij de leuke dingen...rest is voor mij geneuzel en daar ga ik inderdaad geen negatieve energie aan verspillen. Ik maak alleen niet de keus om er minder te zijn.

Gr. Hans
Heb je goed en mooi gezegd wat mij betreft. Ik sta er ook niet zo zwart/wit in hoor maar zodra t voor mij negatieve energie oplevert dan ben ik klaar mee. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Een gebrek aan vrije tijd werkt daar ook ik mee. Ik heb ook al wat mensen van forums in het echt ontmoet en dat is inderdaad altijd erg leuk. Hoop ik deze zomer in NL weer te kunnen doen.

Ik waardeer uiteindelijk wel heel erg dat je dit onderwerp aangeslingerd hebt Hans, want ik had altijd t gevoel dat we totaal qua beleving langs elkaar heen praatten en dat gevoel heb ik nu niet meer. Dat vind ik wel top. Dus toch goed dat je t doorgezet hebt (en ik ook elke keer om 23:00 )
Maak je niet druk Maikel.
Zonde van je energie. Ik hoop dat je vorderingen met je eigenbouw een vervolg krijgen op dit forum.
Ik maak me niet druk hoor, nou ja een klein beetje dan. Ben blij dat we op één lijn zitten, en dat was de moeite dus wat mij betreft zeker waard. Ik weet bijna zeker dat Simon er ook zo over denkt.
Je leest snel weer een update, maar hectisch met werk op dit moment   

Sent from my iPhone using Tapatalk
Muzikale groet,
Maikel
Stereo-set:
- Analoog: Thorens TD-2001 - Benz micro ACE low - stepup Ortofon  - Mitshubishi DA-P10 pre
- Digitaal: Raspberry pi2, LiFePO4wered3, Soekris dam1021 DAC
- Versterker: Unison research Simply two
- Luidsprekers: Sonus faber Electa
HT-set link

Offline chansig

• I Love the Stereoforum!
« Reply #31 on: March 06, 2018, 17:03:22 pm »
Ook voor negatieve energie kies jezelf.. :D

Maar het is inderdaad goed dat we even wat uitgewisseld hebben, levert altijd leuke en goede dingen op.

Gr. Hans

Offline Maikel

• Musica Musica Musica
    • Maikel's stereo set
« Reply #32 on: March 07, 2018, 01:10:26 am »
Ook voor negatieve energie kies jezelf.. :D

Maar het is inderdaad goed dat we even wat uitgewisseld hebben, levert altijd leuke en goede dingen op.

Gr. Hans

Sent from my iPhone using Tapatalk
Muzikale groet,
Maikel
Stereo-set:
- Analoog: Thorens TD-2001 - Benz micro ACE low - stepup Ortofon  - Mitshubishi DA-P10 pre
- Digitaal: Raspberry pi2, LiFePO4wered3, Soekris dam1021 DAC
- Versterker: Unison research Simply two
- Luidsprekers: Sonus faber Electa
HT-set link

Offline stereotypisch

• typisch typend stereotype... hoe typerend
« Reply #33 on: April 02, 2018, 11:42:14 am »
Fora zijn leuk omdat je er veel kunt leren en meeste mensen je willen helpen.
Je zult er zelf wat van moeten maken, dat begrijp ik wel steeds beter! :)
fluffybunnywho? ()() fortyseventen,
>>yeahthatsright>O<range<<

Offline Nb

« Reply #34 on: December 28, 2018, 16:49:16 pm »
Een ander forum inmiddels weer op een heeeel laag pitje gezet. Vorig jaar heb ik daar opgezegd, maar nu lees ik daar, na herintreding, alleen nog af & toe., maar ik heb het niet opgezegd.
Alle overige muziek gerelateerde fora lees ik ook uitsluitend.
Behalve hier. De sfeer is hier prettig.
« Last Edit: December 28, 2018, 16:59:00 pm by Nb »
Huiskamer: Marantz PM6007, Q Acoustics 3050,
Philips CD 931, Pioneer DVLX50 sacd/dvd, Pioneer PD-5700, Quantis digitale radio tuner. BLS B11 Bluetooth.
Sennheiser HD 700. Sennheiser IE 800.
-----
Slaapvertrek: Marantz PM 6004. Infinity Alpha 10, Philips cd 931, albrecht dab+ radio.

Offline Onder013

• The magic of the music is in the details
« Reply #35 on: December 28, 2018, 17:04:36 pm »
Ik ben naast lid van het Stereoforum, tevens (af en toe) actief lid van VinylEngine.com forum. Zoals de naam al aangeeft is dit forum gericht op informatie en discussies met vinyl als onderwerp. Speciale aandact heb ik daar voor de Michell en de Thorens draadjes.
Veel informatie en net als hier een goede sfeer.

Groetend,
Henk
Synergie:
Akoestiek - Marantz - Elac - AKG - Metrum - Moon - Cayin - Thorens - SME - Shure - TeddyPardo - IeGo - AudioQuest - WireWorld - DoeHetZelf.